Firmast

 

Retent AS on kaasaegne, pidevalt arenev ettevõte. Kasutame oma töös uusi efektiivseid tehnoloogiaid ning infovahendeid. Ettevõtte suhteliselt noor töötajaskond on kompetentne mitmel alal, omades laialdast töökogemust tehniliselt keerulises valdkonnas. Lisaks on läbitud erinevaid koostööpartnerite tehasekoolitusi. Lisaks Eestile ollakse aktiivsed ka Soome turul.
 

Täna tegutseb Retent järgmistes valdkondades:

  • Eriotstarbelise sisustuse tootmine ja tarnimine laboritele, koolidele, meditsiiniasutustele ja eritellimused

  • Hambaravi-, labori- ja muu meditsiini ning teadusega seotud tehnika müük ja hooldus

  • Sisustuprojektide komplekteerimine ja juhtimine

 

Retent pakub tellijatele erinevaid lisaväärtusi:

  • pikaajalist partnerlust nii klientide kui tarnijatega
  • kõrget tarnetäpsust ja kiiret „võtmed kätte“ tulemust
  • toodete ja teenuste kõrget kvaliteeti, garantiid
  • seadmete kiiret tehnilist tuge ja varuosade tarnet
  • toodete kasutaja turvalisust tehnilise nõustamise ja koolituse läbi

Ajalugu

  • 1993 – idee müüa hambaravi masinaid koos paigalduse ja hooldusega
  • 1994 – Tartu Ülikooli Hambakliiniku renoveerimine koos projekteerimise, seadistamise ja sisustusega
  • 1995 – meditsiinilise ja laboratoorse mööbli tootmise algus
  • 2001 – uus tootmisüksus ja kaasaegsed seadmed                           
  •           – ISO 9001 ja ISO 14001 sertifikaadid
  • 2003 – 2005 – areng Soome haiglate valdkonnas
  • 2006 – 2015 – väiksemad ja suuremad projektid Eestis ja Soomes
  • 2016 – Norra riigihankega sisustatud kaks hambaravikliinikut
  • 2017 – uus hambaravi näidiste salong Tallinnas


Missioon

AS Retent missioon on eriotstarbeliste tööruumide sisustusprojektide juhtimine ja teostamine (ruumide kavandamine, sisustuse kujundamine, toote ja teenuste kavandamine, tootmise projektijuhtimine, kommunikatsioonide rajamine, tehnika installeerimine ja hilisem hooldus, teenindamine ja tehniline tugi, luua kasutajale kaasaegne töökeskkond ning tagada ettevõtte jätkusuutlikus ja töötajate rahulolu). Eesmärgiks on olla kliendikeskne ja pakkuda tellijale ,,võtmed kätte'' lahendust.
RegistreeriLogi sisse